Szállítási információk

A webáruházban leadott rendelésedet munkanapokon dolgozzuk fel, ettől függetlenül megrendelésedet munkaszüneti napon és ünnepnapon is le tudod adni.

Az oldalon leadott megrendeléseidet a Csomagpont Logisztikai Kft. teljesíti fulfillment szolgáltatás keretében, belföldre a Magyar Posta Zrt,  külföldre a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. közreműködésével, szállítási és csomagkezelési díj megfizetése mellett.

A szállítási és csomagkezelési díj a “Kosár összesen”, illetve a „Rendelés részletei” alatt látható. A díjat a megvásárolni kívánt termék szállítás helye alapján határozzuk meg.

A szállítási és csomagkezelési díjánál a Csomagpont Logisztika Zrt. érvényben lévő díjszabása az irányadó, melyek a következőképpen alakulnak:

A szállítás helye       Szállítási és csomagkezelési díj

Belföld                       1590 Ft

1.zóna                         4150 Ft

2.zóna                         4690 Ft

3.zóna                         5880 Ft

4.zóna                        11220 Ft

5.zóna                         27770 Ft

  1. zóna – Szlovákia , Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország
  2. zóna – Lengyelország, Németország , Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária
  3. zóna – Dánia, Franciaország, Olaszország , Írország
  4. zóna – Litvánia , Lettország , Spanyolország , Svédország , Észtország , Portugália, Finnország

Csomagolási díjat nem számítunk fel.

A kézbesítés munkanapokon történik, a 8 és 16 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Amennyiben nem tartózkodik a megadott helyen, úgy a Magyar Posta Zrt. esetében illetékes hivatalban még 5 napig átveheti a terméket, a GSL Kft. újból megkísérli kiszállítani a csomagot. Amennyiben nem veszi át és visszakerül hozzánk a csomag, abban az esetben, ha újra szeretné megrendelni, akkor a visszaküldés költsége a vásárlót terheli és az újbóli megrendelés vételárához hozzáadásra kerül.

A megrendelés során megadott postázási/kézbesítési címet az Ügyfél köteles ellenőrizni. Amennyiben a Szolgáltató kézbesítője visszaküldi Szolgáltatónak a megrendelt terméket “Cím elégtelen”, “Ismeretlen”, ” Elköltözött”, “Nem vette át”, “Nem kereste” stb. jelzéssel, akkor a második (vagy későbbi) szállítást belföldi-, és külföldi szállítás esetén egyaránt, a megrendelést visszaigazoló e-mailben meghatározott ügyintézési díj, vagy a választott szállítási módhoz kapcsolódó szállítási díj (mely tartalmazza az újabb postaköltséget/szállítási díjat is) Szolgáltató részére történő befizetését követően tudja Szolgáltató ismételten teljesíteni. Az első sikertelen kézbesítést követően 180 napig őrzi meg a visszakerült terméket a Szolgáltató, majd azt újból értékesíti a 180. napot követően. Ez idő alatt az újraküldési díj ellenében (mely az Ügyfelet terheli) a Szolgáltató megkísérli a termék újbóli kézbesítését, de amennyiben az is sikertelen lesz, úgy az őrzési időbe azt is beleszámítja a Szolgáltató. A fentieket az Ügyfél maradéktalanul elfogadja.

Amennyiben vásárlásának értéke eléri a 19990 Ft-ot, úgy belföldi szállítás esetében nem számítunk fel postaköltséget.

Az Ügyfél köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el!